Total Home Concept

Het adviesgesprek en resultaat van Total Home Concept

Total Home Concept is een familiebedrijf dat al 40 jaar bestaat. Het bedrijf is sinds kort in handen van Martine de Vries. Haar vader is het bedrijf begonnen met een ijzerwarenwinkel en bouwde het uit tot een bouwmarkt die ook keukens verkocht. Inmiddels is het uitgegroeid tot een bedrijf dat de hele styling van het huis kan verzorgen. Van keuken en sanitair tot wand- en vloerafwerking.

Dit concept waarbij de klant volledig wordt ontzorgd, wilde Martine de Vries ook naar buiten brengen in de uitstraling. Multicopy The Communication Company verzorgde altijd al het drukwerk en nu klopte Martine bij hen aan voor het ontwerpen van een logo en voor een verfrissende uitstraling die past bij de toekomst van het bedrijf.

Multicopy hielp met het geven van en frisse blik. Door tijdens het Refresh Gesprek terug te gaan naar de kern van het bedrijf werd ook duidelijk hoe de uitstraling van het bedrijf zou moeten worden. Het gesprek gaf hier richting aan.

Er werden een aantal concepten voor een logo gepresenteerd waaruit een duidelijke voorkeur naar voren kwam. Vervolgens is dit logo gebruikt voor de bestickering van het pand, de vlaggen, de autobelettering, spandoeken, banners, bedrijfskleding en de website. Daarnaast zijn er nog veel meer zaken doorgevoerd om de nieuwe identiteit vorm te geven. Zo zijn er op meerdere plaatsen in en rond de winkel signing en vloerstickers aangebracht en zijn de prijskaartjes en labels aangepast. Ook aan de kleine details is gedacht.

Martine de Vries is blij met de nieuwe uitstraling en de complete communicatie. Deze past bij haar en de toekomst die ze voor haar bedrijf voor ogen heeft. Hier kan ze het bedrijf met een gerust hart verder op bouwen.

Ik wil graag een Refresh Gesprek