Banner-small

Zoek een vestiging

Van adviesgesprek tot frisse uitstraling voor Total Home Concept

Vandaag geopend:

-

      Video
      Case

      Logo en huisstijl laten ontwerpen

      Total Home Concept is in de afgelopen 40 jaar uitgegroeid van een ijzerwarenwinkel tot een bedrijf dat de complete styling van huizen verzorgt; van keuken en sanitair tot wand- en vloerafwerking. Daarbij ontzorgen ze de klant volledig. Martine de Vries nam het familiebedrijf onlangs van haar vader over en wilde dit concept van ‘ontzorgen’ naar buiten brengen in de uitstraling. Multicopy verzorgde altijd al het drukwerk van het bedrijf. Nu wilde Martine graag door ons een logo laten ontwerpen. Daarnaast vroeg ze ons voor een verfrissende uitstraling die past bij de toekomst van het bedrijf.

      Adviesgesprek

      Tijdens het adviesgesprek, waarin wij met een frisse blik naar het bedrijf kijken, zijn we samen met Martine teruggegaan naar de kern van haar bedrijf. In dit gesprek werd duidelijk hoe de uitstraling zou moeten worden. Op basis daarvan hebben we Martine een aantal concepten voorgelegd en een logo gepresenteerd.

      Adviesgesprek

      Tijdens het adviesgesprek, waarin wij met een frisse blik naar het bedrijf kijken, zijn we samen met Martine teruggegaan naar de kern van haar bedrijf. In dit gesprek werd duidelijk hoe de uitstraling zou moeten worden. Op basis daarvan hebben we Martine een aantal concepten voorgelegd en een logo gepresenteerd.

      Tot in de kleinste details

      Nadat Martine haar voorkeur had aangegeven, hebben we het definitieve logo gebruikt voor de bestickering van het pand, de vlaggen, de autobelettering, spandoeken, banners, bedrijfskleding en de website. De nieuwe identiteit hebben we tot in de kleinste details doorgevoerd. Zo hebben we signing en vloerstickers in en om de winkel aangebracht, maar ook de prijskaartjes en labels aangepast.

      Tot in de kleinste details

      Nadat Martine haar voorkeur had aangegeven, hebben we het definitieve logo gebruikt voor de bestickering van het pand, de vlaggen, de autobelettering, spandoeken, banners, bedrijfskleding en de website. De nieuwe identiteit hebben we tot in de kleinste details doorgevoerd. Zo hebben we signing en vloerstickers in en om de winkel aangebracht, maar ook de prijskaartjes en labels aangepast.

      Klaar voor de toekomst

      Martine de Vries is blij met de nieuwe uitstraling en communicatiemiddelen. De nieuwe communicatie past bij haar en de toekomst die ze voor haar bedrijf voor ogen heeft. Hiermee kan ze het bedrijf met een gerust hart verder opbouwen.

      Klaar voor de toekomst

      Martine de Vries is blij met de nieuwe uitstraling en communicatiemiddelen. De nieuwe communicatie past bij haar en de toekomst die ze voor haar bedrijf voor ogen heeft. Hiermee kan ze het bedrijf met een gerust hart verder opbouwen.