Banner-small

Zoek een vestiging

Persoonlijk en effectief communiceren

Zo wordt je communicatie nóg persoonlijker

Hoe persoonlijker je communiceert, hoe meer je opvalt en hoe groter het effect. Multicopy is al jarenlang specialist op het gebied van het personaliseren van jouw boodschap. Van direct mailings tot syllabi, van relatiegeschenken tot e-mailings en websites. En van certificaten tot klantenkaarten: wij maken persoonlijk communiceren voor iedereen mogelijk. En dat gaat veel verder dan alleen het printen van iemands naam of adres. Wil je bijvoorbeeld een aanbieding per klant personaliseren? Wij regelen het voor je. Of wil je de inhoud van je manuals persoonlijk afstemmen op de ontvanger? Ook dat is voor ons geen enkel probleem. Hoe persoonlijker, hoe beter. Want zo krijg jouw communicatie een gezicht. En dat leidt tot het beste resultaat.
Vandaag geopend:

-

      Verschillende manieren om persoonlijk en effectief te communiceren

      Je kunt je communicatie op tal van manieren persoonlijker maken en dus effectiever. Wij helpen je daar graag bij. Je direct mailings kunnen we bijvoorbeeld van a tot z personaliseren. In tekst, in afbeeldingen en in elke gewenste oplage. Cursusmaterialen maken we een stuk aantrekkelijker door ze helemaal op maat voor je te personaliseren. Daardoor krijgen ze veel meer impact. Zelfs relatiegeschenken kunnen we volledig naar wens voor je bedrukken. Dat maakt je cadeau extra bijzonder! En wat dacht je van e-mailings? Die worden veel beter gelezen als ze persoonlijk aan de ontvanger zijn gericht. Wij regelen het voor je.

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Case

      Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons

      ontdek meer
      Video

      “Multicopy is bij Mosa het verlengstuk van de afdeling marketing”

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe corporate identity voor Quality Contact

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Consumenten vinden het fijn om persoonlijk te worden aangesproken. Uit onderzoek blijkt dat driekwart van de consumenten graag gepersonaliseerde boodschappen en aanbiedingen ontvangt. En als zij een gepersonaliseerde mailing van een winkelier krijgen, zijn ze veel eerder geneigd om een aankoop te doen. Ook blijkt uit onderzoek dat gepersonaliseerde marketingcampagnes een respons hebben die maar liefst vier keer zo hoog is als niet-gepersonaliseerde campagnes. Kortom: gepersonaliseerd communiceren is effectief communiceren!

      Dat kan met variabel data printen op verschillende manieren. Zo kun je in een verkoopbrochure bijvoorbeeld het logo of een pandfoto van je wensklant opnemen. Succes gegarandeerd! Of stuur een kerstkaart met daarin de naam van de ontvanger. Nog een idee: geef een cadeautje met iemands naam erop. Communiceren wordt zo wel heel persoonlijk en effectief.

      De manier waarop het materiaal is opgemaakt, is hierbij heel belangrijk. Een rustige vormgeving met voldoende afbeeldingen en illustraties maakt je trainingsmateriaal aantrekkelijker om te lezen. Daarnaast is personaliseren vooral ook een slimme techniek. Materiaal met iemands persoonlijke naam erop zorgt ervoor dat het wordt meegenomen, beter gelezen wordt en langer bewaard wordt.

      Vergroot je kennis

      Nieuws

      Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer