Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Zoek een vestiging

Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Nieuws

Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Hoe kunnen merken bijdragen aan gelijkwaardigheid? Je leest het in het PIM Trendrapport 2022 dat is geschreven door onafhankelijk creatief strateeg Nadine Ridder.
Vandaag geopend:

-

      Het trendrapport is opgebouwd aan de hand van de drie niveaus waarop jouw merk kan bijdragen aan gelijkwaardigheid:

      1. Diversiteit: voor wie ben je er?
      2. Inclusie: wat bied je aan en hoe werk je?
      3. Gelijkwaardigheid: hoe rechtvaardig ben je?

      Elk niveau wordt afgesloten met praktische adviezen voor toepassing in de praktijk. Het rapport staat bovendien boordevol inspirerende cases van merken die succesvol zijn met hun inclusieve aanpak.


      Download kosteloos het Trendrapport en pas de kennis en adviezen toe op jouw merk.

      Ja, ik ontvang graag het PIM Trendrapport per e-mail. Hiervoor vul ik mijn contactgegevens in.
      Na het invullen ontvang je per mail een downloadlink (dit kan enkele seconden duren).