Banner-small

Zoek een vestiging

Met unieke direct mail neemt U-Boat Worx prospects mee de diepte in

Vandaag geopend:

-

      Case

      Opvallende direct mail

      U-Boat Worx in Breda is trendsettend fabrikant van compacte onderzeeërs. Zij richten zich op eigenaren van privéjachten, maar ook op de toeristenindustrie. Hun onderzeeboten kunnen diepten tot wel 1.000 meter bereiken. Zo kunnen hun klanten grensverleggend het onderwaterleven ervaren. Multicopy dacht mee over hoe de onderzeebootfabrikant deze selecte, internationale doelgroep op een opvallende manier kon bereiken.

      Verrassend concept

      We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.

      Verrassend concept

      We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.

      Spraakmakende gimmick

      De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde. 

      Spraakmakende gimmick

      De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde. 

      Direct mail als compleet concept

      In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.

      Direct mail als compleet concept

      In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.