Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Zoek een vestiging

Modellenboek met eigen klanten dankzij digitaal drukwerk

Vandaag geopend:

-

      Case

      Eigen modellenboek

      ‘Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper’. Deze reclameslogan namen de Phiro Kappers en de Zwart Kappers verrassend letterlijk. Voorheen gebruikten ze verschillende internationale modellenboeken en stylingmagazines om hun cliënten te inspireren. Maar waarom zouden ze niet hun eigen werk als inspiratie- en voorbeeldenbron gebruiken? Zodoende realiseerden ze samen met Multicopy hun eigen modellenboek.

      Digitaal drukwerk

      Door gebruik te maken van digitaal drukwerk konden we een professioneel modellenboek realiseren in een kleine oplage. Het werd een fraai gebonden boek met foto’s van kapsels van klanten uit de twee salons, met uitleg hoe het kapsel tot stand komt en welke producten daarvoor geschikt zijn.

      Digitaal drukwerk

      Door gebruik te maken van digitaal drukwerk konden we een professioneel modellenboek realiseren in een kleine oplage. Het werd een fraai gebonden boek met foto’s van kapsels van klanten uit de twee salons, met uitleg hoe het kapsel tot stand komt en welke producten daarvoor geschikt zijn.

      Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten

      Het resultaat is een spraakmakend modellenboek dat beide kapsalons dagelijks gebruiken. Opvallend is dat er in plaats van onbereikbare modellen herkenbare stadsgenoten in staan. Door gebruik te maken van het vakmanschap van Phiro en Zwart zelf, zijn de kapsels toegankelijk en realiseerbaar. Dat vakmanschap en het feit dat ze trots zijn op hun klanten, is de kracht van deze kappers. En dat komt samen in dit boek.

      Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten

      Het resultaat is een spraakmakend modellenboek dat beide kapsalons dagelijks gebruiken. Opvallend is dat er in plaats van onbereikbare modellen herkenbare stadsgenoten in staan. Door gebruik te maken van het vakmanschap van Phiro en Zwart zelf, zijn de kapsels toegankelijk en realiseerbaar. Dat vakmanschap en het feit dat ze trots zijn op hun klanten, is de kracht van deze kappers. En dat komt samen in dit boek.

      Het schijnbaar onmogelijke realiseren

      Het boek is echter in meer opzichten bijzonder. Het werkt motiverend voor de loyale klanten die met hun mooie foto’s in het boek staan. Daarnaast werkt het inspirerend voor andere klanten en stimulerend voor de medewerkers van de salons. En tot slot versterken Phiro en Zwart met het tonen van hun eigen werk natuurlijk hun imago ten opzichte van de concurrentie. Dankzij moderne digitale druktechnieken konden we de boeken in een zeer kleine oplage

      Het schijnbaar onmogelijke realiseren

      Het boek is echter in meer opzichten bijzonder. Het werkt motiverend voor de loyale klanten die met hun mooie foto’s in het boek staan. Daarnaast werkt het inspirerend voor andere klanten en stimulerend voor de medewerkers van de salons. En tot slot versterken Phiro en Zwart met het tonen van hun eigen werk natuurlijk hun imago ten opzichte van de concurrentie. Dankzij moderne digitale druktechnieken konden we de boeken in een zeer kleine oplage