Banner-small

Zoek een vestiging

Communicatietrends

Blog
Promoties

Geef relaties een duurzame drinkfles en je imago een boost

Misschien zoek je nog naar een goed kerstgeschenk voor je medewerkers. Of een leuk relatiegeschenk. Of je zoekt een leuke giveaway voor een beurs of ander evenement dat je binnenkort organiseert. Al gedacht aan een duurzame drinkfles, bidon of dopper? Je kunt ze goed laten bedrukken met je logo en je laat zien dat je oog hebt voor duurzaamheid en milieu. Je schenkt niet alleen water maar ook bewust leven. Hieronder lees je daarvoor 7 overtuigende redenen.

Geef relaties een duurzame drinkfles en je imago een boost

Misschien zoek je nog naar een goed kerstgeschenk voor je medewerkers. Of een leuk relatiegeschenk. Of je zoekt een leuke giveaway voor een beurs of ander evenement dat je binnenkort organiseert. Al gedacht aan een duurzame drinkfles, bidon of dopper? Je kunt ze goed laten bedrukken met je logo en je laat zien dat je oog hebt voor duurzaamheid en milieu. Je schenkt niet alleen water maar ook bewust leven. Hieronder lees je daarvoor 7 overtuigende redenen.

Vandaag geopend:

-

      1. Een duurzame drinkfles is een bruikbaar geschenk..

      Er zijn talloze relatiegeschenken of kerstgeschenken te koop die je kunt laten bedrukken met je bedrijfsnaam en/of logo en/of slogan. Van petjes tot pennen, en van wijnpakketten tot wijnkoelers. Weinig geschenken zijn heel goed dagelijks bruikbaar, en ook zijn veel artikelen niet duurzaam. Een afwasbare bidon die in de vaatwasmachine kan, is een sympathiek en erg handig en bruikbaar geschenk.

      2. Een drinkfles is een welkom én origineel geschenk..

      Bijna iedereen drinkt water en steeds meer mensen nemen hun eigen water mee. Als je daarvoor een handige en goed bruikbare fles of bidon cadeau krijgt, is dat mooi meegenomen – in meerdere opzichten. Een bidon die er ook nog een beetje goed uitziet is een origineel cadeau.

      3. Jouw drinkfles komt ook het milieu en het klimaat ten goede..

      Een goede en duurzame bidon is ook nog eens goed voor de gezondheid van de aarde. Mensen die over een goed navulbare en goed schoon te houden drinkfles beschikken, kopen minder voorverpakt water in wegwerpflesjes. Dat reduceert de hoeveelheid single-use plastic afval dus flink. Je helpt als bedrijf met jouw geschenk je relaties dus hun ecologische voetafdruk te verkleinen.

      4. Een stevige drinkfles is een duurzaam geschenk en dat is goed voor jouw imago..

      Duurzaamheid is noodzaak, dat zien steeds meer mensen en bedrijven in. Een drinkfles is aanzienlijk duurzamer dan een wegwerp-petflesje. Zo’n waterflesje wordt maar weinig vaker dan één keer gebruikt omdat het moeilijk of niet te reinigen is. Een bidon of dopper is veel beter en grondiger te reinigen. Ze zijn zelfs bestand tegen de vaatwasmachine. Nog een doorslaggevend voordeel: duurzame drinkflessen en (sport)bidons gaan veel langer mee dan plastic petflesjes. Zeker als jouw drinkfles ook op milieuvriendelijke wijze is geproduceerd is dat een grote pre. Je laat zien dat je om het milieu geeft, maatschappelijk betrokken bent en dat je ook wat betreft je relatiegeschenken verantwoord bezig bent.

      5. Een goede en schone drinkfles bevordert de gezondheid..

      Water drinken is goed voor ieder mens. Een fijne drinkfles, die handig is om mee te nemen, doet drinken. Jouw geschenk bevordert dus de gezondheid van de ontvanger.

      6. Een bedrukte drinkfles doet wonderen voor je attentiewaarde.

      Een drinkfles wordt vaak gebruikt. Je logo of slogan springt in het oog. En een drinkfles of bidon gaat heel lang mee, waardoor je vanzelf een langdurig bereik hebt met je logo.

      7. Een logo op een drinkfles is breed geaccepteerd..

      Een logo op een relatiegeschenk pakt niet voor iedereen altijd goed uit. Een wijnkoeler bijvoorbeeld met heel groot een bedrijfslogo erop is niet echt een feestelijk gezicht aan de kerstdis. Maar een logo op een bidon wekt bij niemand ergernis. Kijk naar de sponsornamen op voetbalshirts. In de Formule 1 heten complete teams naar de sponsor, zoals de renstal van Max Verstappen Red Bull. En ook bedrijfsnamen op hardloopkleding en petjes vinden we heel normaal. Sport en merken, ze horen bij elkaar. Een dopper met daarop een bedrijfslogo, jouw logo, is dus een welkome metgezel bij het sporten.

      Maar ook onderweg naar kantoor, werk, school, vakantie, dagje uit, in de auto, op de fiets, kortom overal waar een fijne drinkfles de bezitter goede diensten bewijst, geldt een bdion als een sportief lifestyle-object.