Banner-small

Zoek een vestiging

Nieuwe klanten werven, zo doe je dat!

Succesvol nieuwe klanten vinden én bereiken

Je bent op zoek naar nieuwe klanten, want je wilt je bedrijf laten groeien. Maar hoe vind je die nieuwe klanten eigenlijk? Hoe bereik je ze? Hoe ga je met ze in gesprek en hoe kom je tot een dialoog die tot zaken leidt? En ook: hoe val je op tussen je concurrenten? Als je nieuwe klanten wilt werven, komen er een boel vragen op je af. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Multicopy helpt je graag met het vinden én bereiken van nieuwe klanten. Daar hebben we verschillende succesvolle communicatieoplossingen voor in huis. Van adressenbestanden tot persoonlijke direct mailings. En van gevelreclame en autobelettering tot promoties, beursstands en nog veel meer. Wij regelen de communicatie, jij doet de business!
Vandaag geopend:

-

      Hoe vind ik nieuwe klanten?

      Nieuwe klanten werven kan op verschillende manieren. Denk bijvoorbeeld aan een persoonlijke direct mailing. Voorzien van alle mogelijke variabelen, zowel in tekst als in beeld. En met een boodschap die naadloos is afgestemd op de ontvanger. Multicopy verzorgt het voor je, van a tot z. Een andere manier om succesvol nieuwe klanten te vinden, is door deel te nemen aan beurzen en evenementen. Daar ontmoet je jouw doelgroep in hoogsteigen persoon. En met een opvallende stand, bijpassend foldermateriaal en leuke giveaways maak je het plaatje compleet. Trouwens, wist je al hoeveel impact gevel- en autoreclame heeft? Zo val je op tussen je concurrenten en trek je écht de aandacht van potentiële nieuwe klanten. Natuurlijk regelen we ook dat allemaal voor je.

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Blog

      Koud bellen en dan zo dat het warm wordt, in 11 must-do’s

      ontdek meer
      Video

      “Dankzij Multicopy konden wij op tijd live met onze pop-up store”

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe uitstraling voor Villa Zeezicht

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Zoek je een specifieke doelgroep waarmee je nog geen zaken doet, dan kun je een adressenbestand aankopen. Op deze manier kun je heel gericht communiceren. Ook hierbij kunnen wij je helpen. We werken daarvoor samen met een aantal gerenommeerde datapartners. Vraag ons naar de mogelijkheden!

      E-mailings mag je inderdaad niet zonder toestemming versturen, maar voor een papieren direct mail is dat niet nodig. Daarnaast heeft een direct mail in de brievenbus nog een aantal voordelen, zoals een hogere attentiewaarde. Want met een brief of kaart val je veel meer op. Bovendien is een direct mailing vaak verrassend betaalbaar.

      Buitenreclame zoals steigerdoeken, gevelreclame en billboards heeft een groot voordeel boven online. Je hebt een groot bereik, bent 24 uur per dag zichtbaar en niemand kan je blokkeren. Daarnaast heb je te maken met vaste kosten. Je weet dus van tevoren precies waar je aan toe bent.

      Misschien ook interessant

      Vergroot je kennis

      Nieuws

      Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer