Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Zoek een vestiging

Meer impact met gepersonaliseerd drukken

Variabele data printen maakt communiceren persoonlijk

Met variabele data printen (VDP) maak je al jouw communicatie persoonlijker. VDP is dan ook ideaal bij direct mailings, maar geeft ook je syllabi, manuals en brochures een grotere attentiewaarde. Multicopy gaat verder in gepersonaliseerd printen dan alleen het variabel maken van de NAW-gegevens. We kunnen bijvoorbeeld ook complete tekstblokken en afbeeldingen afstemmen op een specifieke ontvanger of doelgroep. Zo krijgt jouw boodschap extra impact.
Vandaag geopend:

-

      De kracht van gepersonaliseerd drukken

      Uit onderzoek blijkt dat gepersonaliseerd drukwerk beter wordt gelezen en langer wordt bewaard. Met variabele data printing geef je jouw drukwerk dus een enorme meerwaarde. Wij kunnen vrijwel alle soorten drukwerk voor je personaliseren. Van mappen tot posters en van mailings tot brochures. Zelfs relatiegeschenken kunnen we op deze manier een persoonlijk tintje geven. De mogelijkheden zijn eindeloos. Wij adviseren je graag hoe ook jij VDP kunt inzetten om jouw communicatie persoonlijker te maken.

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Case

      Zorgenvrij leren bij Calibris Contract dankzij print on demand

      ontdek meer
      Video

      Multicopy als verlengstuk van het productieproces van Handicare Stairlifts

      ontdek meer
      Video

      “Multicopy is bij Mosa het verlengstuk van de afdeling marketing”

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Dat kan. Op basis van diverse criteria kunnen we adressen voor je selecteren en aankopen. Zo weet je zeker dat je de juiste doelgroep bereikt.

      Zeker. In het bestand geef hoef je alleen de naam aan te geven van het bestand dat gebruikt moet worden. Wij doen de rest!

      Met digitaal printen kun je makkelijk een direct mailing bij een kleine doelgroep testen. Zo kun je snel en eenvoudig zien welke afbeelding, tekst en/of slogan het beste aanslaat voordat je je totale doelgroep benadert.

      Vergroot je kennis

      Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer