Online bestelsysteem voor ál jouw communicatiematerialen
-
Zo werkt ons online bestelsysteem
Zo werkt ons online bestelsysteem
Bekijk onze animatie over Online Storefront
Bekijk onze animatie over Online Storefront
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat zijn de kosten van jullie online bestelsysteem?
Ons web-to-print system wordt volledig op maat voor jou samengesteld. De exacte kosten hangen dan ook helemaal af van jouw wensen en eisen. Daarbij betaal je eenmalig een bedrag voor de opzet van jouw persoonlijke Online Storefront-systeem. Daarnaast moet je rekening houden met kosten voor het maken van een of meerdere huisstijltemplates. Bijvoorbeeld voor visitekaartjes waarbij gebruikers zelf online gegevens kunnen invoeren zoals naam, functie, telefoon en e-mailadres. Of prijslijsten die medewerkers in het systeem kunnen updaten. Ten slotte ben je voor het abonnement jaarlijks een bedrag verschuldigd, afhankelijk van hoe vaak je het systeem gebruikt. Eén ding is zeker: ons online bestelsysteem is verrassend betaalbaar. De ervaring leert namelijk dat je deze kosten ruimschoots terugverdient, dankzij de talrijke gebruikersvoordelen, kostenbesparingen én efficiencyverbeteringen die Online Storefront je biedt. Wil je ook een maatwerkofferte van ons ontvangen? Neem dan snel contact op.
Voor wie is een online bestelsysteem interessant?
Een voorraadsysteem is voor veel verschillende organisaties nuttig. Denk aan franchiseorganisaties of bedrijven met meerdere vestigingen. Maar ook voor organisaties waar verschillende medewerkers bestellingen doen. Of bedrijven die regelmatig diverse documenten bestellen. Gebruikers van ons communicatiemanagementsysteem Online Storefront zijn onder meer zorginstellingen, makelaars, lokale overheden, woningcorporaties, retailbedrijven, uitzendbureaus, productiebedrijven, groothandels, zakelijke dienstverleners, horeca en catering, groepspraktijken etc.
Kan ik zien wat er via het online bestelsysteem wordt besteld en door wie?
Ja, dat is zelfs heel eenvoudig. Via rapportages krijg je inzicht in het gebruik, de bestedingen en de beschikbare voorraden. Op elk gewenst niveau. Van afdeling en medewerker tot artikel en zakenpartner. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen