Loyale klanten, het fundament onder je bedrijf
-
Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!
Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe kunnen klantenkaarten en spaarprogramma’s zorgen voor meer loyale klanten?
Nederlanders houden van spaaracties! Maar liefst 7 van de 10 Nederlanders spaart punten en zegels. Loyaliteitsprogramma’s motiveren mensen om verder te sparen én dus om regelmatig bij jouw bedrijf terug te keren. Klantenkaarten en spaarprogramma’s zijn dan ook onmisbare tools om klanten aan je te binden.
Welke kanalen moet ik inzetten om mijn klanten het best te bedienen?
Telefoon, website, direct mail en e-mail: het zijn allemaal communicatiemiddelen die je klanten regelmatig gebruiken. Het is dus slim om zelf ook deze kanalen in te zetten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar vergeet ook zeker social media en WhatsApp niet! Zo zorg je ervoor dat je top of mind bent én blijft.
Hoe kunnen evenementen zorgen voor meer loyale klanten?
Een evenement is een uitgelezen manier om je klanten aan je te verbinden. Zo begrijpen ze beter hoe producten werken en zijn ze eerder geneigd om meer te kopen. Live events zijn dus niet te missen, maar een livestream is een goede tweede.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen