Val op met een originele giveaway
-
Giveaways voor elke doelgroep
Giveaways voor elke doelgroep
Offerte nodig voor promotionele artikelen?
Bij Multicopy kun je kiezen uit een enorme collectie met promotionele artikelen. Van gadgets tot kleding en van seizoensartikelen tot snoepgoed. En uiteraard is alles te personaliseren met jouw bedrijfslogo. Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Bekijk dan ons assortiment en vraag meteen een offerte aan!
Bij Multicopy kun je kiezen uit een enorme collectie met promotionele artikelen. Van gadgets tot kleding en van seizoensartikelen tot snoepgoed. En uiteraard is alles te personaliseren met jouw bedrijfslogo. Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Bekijk dan ons assortiment en vraag meteen een offerte aan!
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is het grootste pluspunt van een giveaway?
De hoge contactfrequentie. Wist je dat een promotioneel item gemiddeld eens per dag wordt gebruikt? Statistisch betekent dit dat de ontvanger dagelijks met jouw boodschap wordt geconfronteerd. Nog een interessant weetje: bij 75% van de ontvangers is er tenminste één promotioneel product in de directe omgeving van hun werkplek te vinden.
Welk effect hebben giveaways?
Het gebruik van promotieartikelen heeft twee keer zoveel effect als adverteren op tv. Dat blijkt uit onderzoek van DIMA Market Research. Televisiecommercials worden gemiddeld over de gehele linie maar voor 30 seconden bekeken. Terwijl promotieartikelen maandenlang actief worden gebruikt.
Ik heb een beperkt budget. Wat nu?
Juist voor kleinere bedrijven zonder groot marketingbudget zijn giveaways een krachtig medium. Giveaways zijn relatief voordelig, terwijl ze sterk kunnen bijdragen aan jouw imago. Daardoor hebben ze een hoge return on investment. Daarnaast zijn giveaways een goede manier om de loyaliteit van je klanten te vergroten. Een slimme zet dus, ook als je niet zo’n groot budget hebt!
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen