Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Zoek een vestiging

Een cross media campagne met impact

Crossmediale communicatie: de kracht van herhaling

Online en offline communicatie vormen een perfecte combinatie. Door content te verspreiden via verschillende communicatiekanalen, zowel op papier als digitaal, versterk je je boodschap. Bovendien bereik je je doelgroep op verschillende manieren. Multicopy levert communicatieoplossingen in allerlei vormen voor jouw crossmediale communicatie. Een cross media campagne opzetten? We helpen je er graag bij. Ervaar de kracht van herhaling!
Vandaag geopend:

-

      Effectieve crossmediale communicatie met een verrassende cross media campagne

      Billboards, direct mail campagnes, interactieve websites, loyaliteitscampagnes, maar ook traditionele printmedia als brochures zijn allemaal in te zetten bij crossmediale communicatie. En wat dacht je bijvoorbeeld van een mailing met een persoonlijke URL, waarmee de ontvanger op een unieke webpagina terechtkomt die helemaal op hem of haar is toegesneden? Inclusief een relevant aanbod en responsmogelijkheid. Contact leggen met jouw doelgroep wordt zo wel heel persoonlijk. En veel verrassender! Wij hebben een schat aan ervaring in vrijwel alle digitale en analoge communicatiekanalen. Die zetten we graag in voor jouw succes.

      Laat je inspireren

      Case

      Ansichtkaarten brengen toekomst Waterland in beeld

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe corporate identity voor Quality Contact

      ontdek meer
      Case

      Allround communicatiepartner voor beachclub Bries

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Je kunt slim gebruik maken van de kracht van verschillende media. Zo versterk je het effect van je mailing per post, door na een paar dagen ook een e-mail te sturen. Dan komt je boodschap nogmaals in beeld. Ook een speciale (tijdelijke) aanbieding kan de respons verhogen. 

      Soms geeft gedrukte direct mail de beste respons, maar soms zijn e-mailings kostenefficiënter. Daarom zetten veel bedrijven beide communicatiekanalen in. Zo krijg je maximaal effect tegen lagere kosten. 

      Met een cross media campagne maak je gebruik van de kracht van herhaling. Doordat je meerdere communicatiekanalen inzet, heb je meer kans om je doelgroep te bereiken. Bovendien vergroot je er jouw naamsbekendheid en zichtbaarheid mee. 

      Vergroot je kennis

      Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer