Crossmediale communicatie: de kracht van herhaling
-
Effectieve crossmediale communicatie met een verrassende cross media campagne
Effectieve crossmediale communicatie met een verrassende cross media campagne
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe krijg ik een optimale respons op een mailing?
Je kunt slim gebruik maken van de kracht van verschillende media. Zo versterk je het effect van je mailing per post, door na een paar dagen ook een e-mail te sturen. Dan komt je boodschap nogmaals in beeld. Ook een speciale (tijdelijke) aanbieding kan de respons verhogen.
Hoe kan ik kosten besparen met cross media?
Soms geeft gedrukte direct mail de beste respons, maar soms zijn e-mailings kostenefficiënter. Daarom zetten veel bedrijven beide communicatiekanalen in. Zo krijg je maximaal effect tegen lagere kosten.
Wat zijn de voordelen van crossmediale communicatie?
Met een cross media campagne maak je gebruik van de kracht van herhaling. Doordat je meerdere communicatiekanalen inzet, heb je meer kans om je doelgroep te bereiken. Bovendien vergroot je er jouw naamsbekendheid en zichtbaarheid mee.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen
Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen