Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Zoek een vestiging

Duik in de kern van je bedrijf tijdens een adviesgesprek

Een waardevol adviesgesprek over jouw communicatie

Als ondernemer weet je vaak wel wát je wilt communiceren. Maar waarom? Die vraag is vaak lastiger te beantwoorden. Toch zou het antwoord de basis moeten zijn van al je communicatie. Tijdens een adviesgesprek kijkt Multicopy samen met jou met een frisse blik naar je bedrijf. Hierbij staan we stil bij jouw onderneming en gaan we samen terug naar de kern. Daarna kijken we met welke stappen jij je communicatiedoelen kunt realiseren.

Vandaag geopend:

-

      Een adviesgesprek over dromen en doelen

      Wat is je passie en wat zijn je dromen? Wat drijft jou als ondernemer? En welke kansen en uitdagingen zijn er om jouw merk, product of dienst verder te versterken? Tijdens het adviesgesprek gaan we hier dieper op in, formuleren we communicatiedoelen en bespreken met welke praktische stappen je deze doelen kunt bereiken. Ook je huisstijl nemen we onder de loep; past die nog bij je doelstellingen en gewenste uitstraling of zijn verbeteringen mogelijk? Het Refresh Gesprek is een waardevol adviesgesprek voor zowel startende als gevestigde ondernemers. Daarna kun jij je weer volop concentreren op het ondernemerschap!

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Case

      Met unieke direct mail neemt U-Boat Worx prospects mee de diepte in

      ontdek meer
      Video

      Van adviesgesprek tot compleet nieuwe uitstraling voor Bakkerij Botman

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe look voor Joop den Boer Linnen & Lingerie

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Tijdens het adviesgesprek gaan we terug naar de kern van je bedrijf. Samen gaan we op zoek naar jouw doelen en passie. Daarna bespreken we met welke concrete stappen jij je communicatiedoelen kunt realiseren. 

      Dat kan zeker! Als we de kern van jouw bedrijf, jouw doelen en passie kennen, dan kunnen we ook met een frisse blik naar je huisstijl kijken. Zo kunnen we bekijken wat eventueel beter kan. 

      Ook dat kan! We hebben een handige checklist om te kijken welke communicatiemiddelen jouw bedrijf al gebruikt en welke je daarnaast nog kunt inzetten. 

      Vergroot je kennis

      Nieuws

      Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer