Banner-small

Zoek een vestiging

Professionele en succesvolle e-mailcampagnes

E-mailingcampagnes met resultaat

Plannen voor een e-mailingcampagne? Dat is een goed idee! E-mailings zijn relatief goedkoop, eenvoudig te personaliseren en de effecten zijn goed meetbaar. Multicopy helpt je met het opzetten, professionaliseren én uitvoeren van jouw e-mailcampagne. Wij ontwerpen aansprekende templates met mogelijkheden voor geautomatiseerde personalisering. Ook beheren we je e-mailadressen met opt-in en opt-out faciliteiten. Bovendien zorgen we voor een uitgebreide rapportage over het effect van je e-mailing. Van informatie over geopende mails, bounce rates tot aan responsgegevens. Zo maken we samen een succes van jouw e-mailingcampagne!
Vandaag geopend:

-

      Een geslaagde e-mailingcampagne

      Een succesvolle e-mailcampagne is veel meer dan het versturen van grote aantallen zakelijke e-mail. Je moet bijvoorbeeld ook aan een aantal wettelijke regels voldoen. Laat je de uitvoering van jouw e-mailingcampagne aan Multicopy over, dan hoef je je daarover in geen zorgen te maken. Wij begeleiden je graag in het hele proces.

      Vraag een offerte aan

      Veelgestelde vragen

      Een direct mail verstuur je per post en een e-mailing online. Je kunt een direct mail en een e-mailing aanvullend op elkaar inzetten. De direct mail is dan de eerste stap en daarna stuur je ter versterking de e-mailing. 

      Begin met het maken van een plan. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: Wat zijn mijn doelen? Wat wil ik vertellen? En hoe vaak wil ik versturen? Zorg ook voor een goede timing. Wat is het beste moment voor jouw doelgroep om de mail te ontvangen en te lezen? Nog een laatste tip: maak je mails persoonlijk. Bijvoorbeeld door de voornaam of locatie van de ontvanger erin te verwerken

      Allereerst moet je voldoen aan enkele wettelijke eisen. Zo moeten e-mailadressen legitiem verkregen zijn, moeten ontvangers zich makkelijk kunnen uitschrijven voor je mailing en moeten je adresgegevens in de mail staan. Zorg daarnaast voor een goede uitstraling en een pakkende koptekst, want dat spoort de ontvanger aan om verder te lezen. En bekijk na afloop de resultaten. Daarmee krijg je inzicht in het effect van je mailing en kun je er de volgende keer op bijsturen.

      Misschien ook interessant