Crossmedia communicatie

Crossmediale communicatie geeft het meeste effect

Soms is gedrukte direct mail de beste oplossing om goede respons te krijgen. Soms zijn e-mailings kostenefficiënter. Reden waarom veel organisaties beide direct marketing methoden inzetten om het effect te maximaliseren en de kosten te verlagen.

Geïntegreerde communicatie voor betere respons

Als u regelmatig gedrukte direct mailings verstuurt weet u wat u ervan kunt verwachten. Maar u kunt het effect versterken door enkele dagen na de verzending per post een e-mail als reminder te versturen. Zo blijft u niet alleen onder de aandacht, maar geeft u uw aanbod ook meer actualiteitswaarde. Door slim gebruik te maken van beide media, kunt u ook uw aanbod aanpassen voor optimale responsverbetering. Bijvoorbeeld met een speciale (tijdelijke) aanbieding. 

Multicopy helpt u om beide direct marketingmethoden strategisch en geïntegreerd in te zetten. Crossmediaal en met keuze uit verschillende responsmogelijkheden. Overigens kan het omgekeerd ook natuurlijk: als u regelmatig e-mailings verstuurt kan een gedrukte mailing tussendoor ook tot aantoonbare resultaatverbetering leiden.

Wij kunnen u helpen met o.a.:

  • Advies en ontwerp
  • Campagnemanagement
  • Productie en personaliseren direct mailings
  • Verzenden en personaliseren e-mailings
  • Responsanalyse
  • QR codes en Clickable Paper
  • En nog veel meer

Neem contact op