Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Multicopy Utrecht Centrum

Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons

Multicopy Utrecht Centrum

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 030-2312329

mail

Multicopy Utrecht Centrum

  • Drift 5
  • 3512 BP Utrecht
  • utrecht-c@multicopy.nl
  • KVK: 30065729
  • Bekijk route

Neem contact op via: 030-2312329

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Donderdag 26 mei Hemelvaartsdag en vrijdag 27 mei zijn wij gesloten.

Case

Voor- en achterzijde gepersonaliseerd drukken

Wercompaen levert administratieve ondersteuning aan reclame- en mediabureaus. Een belangrijk onderdeel daarvan is het geven van ondersteuning voor het marktleidende, voor reclamebureau’s ontwikkelde automatiseringspakket Symsys. Omdat ondersteuning persoonlijk maatwerk is, zijn de direct mailings van Wercompaen dat ook. Daarom vroeg het administratiebedrijf Multicopy een serie direct mailings te ontwikkelen die de doelgroep persoonlijk zouden aanspreken. Op voor- én achterzijde.

Cartoons

Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.

Cartoons

Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.

Variabele data printen

Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.

Variabele data printen

Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.

Totaaloplossing

Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.

Totaaloplossing

Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.