Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Multicopy Utrecht Centrum

Alles voor veiligheid op kantoor en een veilige werkomgeving

Multicopy Utrecht Centrum

Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

09:00 - 17:30

Neem contact op via: 030-2312329

mail

Veiligheid op kantoor met slimme communicatieoplossingen

Als ondernemer wil je je werknemers natuurlijk zo goed mogelijk beschermen en stel je veiligheid op kantoor voorop. Niet alleen met het oog op corona is een veilige werkomgeving belangrijk, in sommige beroepen speelt veiligheid op de werkvloer immers altijd een belangrijke rol. Denk bijvoorbeeld aan medewerkers in fabriekshallen, of mensen die door hun werk in aanraking kunnen komen met andere virussen. Multicopy heeft allerlei communicatieoplossingen die de veiligheid op jouw kantoor of werkomgeving vergroten. Zo kun je veilig en verantwoord zakendoen!

Multicopy Utrecht Centrum

  • Drift 5
  • 3512 BP Utrecht
  • utrecht-c@multicopy.nl
  • KVK: 30065729
  • Bekijk route

Neem contact op via: 030-2312329

chat
Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Donderdag 26 mei Hemelvaartsdag en vrijdag 27 mei zijn wij gesloten.

Hoe creëer je een veilige werkomgeving?

Om een zo veilig mogelijke werkomgeving te creëren, kunnen we onder meer vloerstickers en vloermarkeringen voor je maken. Bijvoorbeeld om de looproute aan te geven, of mensen te wijzen op de 1,5-metermaatregel. Maar ook plexiglas kuchschermen en roomdividers dragen bij aan de veiligheid op je kantoor of in je winkel. Die kunnen we desgewenst bedrukken in jouw huisstijl of met een tekst. Om je klanten te wijzen op gewijzigde openingstijden of nieuwe veiligheidsmaatregelen kunnen we stoepborden, deurbordjes en roll-upbanners leveren. Maar er is nog veel meer mogelijk! Denk aan raamposters, flyers of bedrukte mondkapjes. En heb je een restaurant? Dan verzorgen we graag je menukaarten en dozen of verpakkingsmateriaal voor je bezorg- of afhaalmaaltijden. Daarnaast kun je ook bij ons terecht voor veiligheidsvestjes en bedrijfskleding. Uiteraard in jouw huisstijl.

Veelgestelde vragen

Ja, dat kan! Bijvoorbeeld in de vorm van speciaal gemaakte ordners of in boekvorm. Eventueel met bijlagen, pen en usb-stick. Precies zoals jij wilt.

Het is goed om hier vooraf over na te denken. Afhankelijk van jouw specifieke situatie zijn er verschillende mogelijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor posters in wissellijsten of stoepborden. Die kun je gemakkelijk vervangen. Gebruik je ordners als veiligheidshandboeken, dan kunnen we ook een deel ervan vervangen.

Ja zeker. We kunnen allerlei digitale communicatiemiddelen voor je verzorgen. Van e-mailing tot website, van animatie tot livestream.

Misschien ook interessant