Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Harderwijk

In de spotlight met reclamedrukwerk

Multicopy Harderwijk

Vandaag geopend:

09:00 - 17:00

09:00 - 17:00

Neem contact op via: 0341-419086

mail

Vertel je verhaal!

Een nieuw product, een spetterende actie of een groot evenement… Het zijn allemaal redenen om je bedrijf in de spotlight te zetten. Je kunt hiervoor uiteenlopende soorten reclamedrukwerk gebruiken. Van brochures tot flyers en van direct mailings tot nieuwsbrieven: met reclamedrukwerk vertel jij jouw verhaal.

Multicopy Harderwijk

  • Morsestraat 2
  • 3846 CW Harderwijk
  • harderwijk@multicopy.nl
  • KVK: 81870396
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0341-419086

chat
Vandaag geopend:

09:00 - 17:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 15:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Voor elk doel een ander middel  

Met reclamedrukwerk kun je verschillende doelstellingen bereiken. Opvallen bijvoorbeeld, nieuwe klanten trekken of meer omzet behalen. Bij elke doelstelling past weer een ander communicatiemiddel. Zo is een flyer heel geschikt voor een korte boodschap en is een brochure ideaal bij langere teksten. Wil je een actie aankondigen? Dan is een direct mailing vaak het beste middel. Voor actualiteiten en nieuwtjes zet je het beste een nieuwsbrief in. Advies nodig? Wij helpen je graag.

Vraag een offerte aan

Veelgestelde vragen

Uiteraard! Bij Multicopy kun je onder meer terecht voor vlaggen, spandoeken en stickers. Maar bijvoorbeeld ook voor autoreclame, gevelreclame en andere soorten buitenreclame. Het aantal producten waarmee je reclame kunt maken voor je bedrijf, product of dienst is bijna oneindig. Vraag naar de mogelijkheden!

Het geheim is een goede Call-to-Action. Sluit je boodschap altijd af met een trigger als: “klik hier”, “schrijf je in” of “koop nu en krijg 15% korting”. Zo zet je mensen aan tot actie. Een andere tip: verdiep je in de behoeften van je publiek en sluit daarop aan. En last but not least: gebruik niet te veel tekst en zorg voor kwalitatief goed beeldmateriaal dat opvalt en de aandacht trekt.