Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Alphen aan den Rijn

Met unieke direct mail neemt U-Boat Worx prospects mee de diepte in

Multicopy Alphen aan den Rijn

Vandaag geopend:

12:00 - 16:00

12:00 - 16:00

Neem contact op via: 0172–263171

mail

Multicopy Alphen aan den Rijn

  • J. Keplerweg 10-B
  • 2408 AC Alphen aan den Rijn
  • alphen@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0172–263171

chat
Vandaag geopend:

12:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 12:00 - 16:00
  • 12:00 - 16:00
  • 12:00 - 16:00
  • 12:00 - 16:00
  • 12:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden kantoor: 12.00 uur tot 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar (0172 – 263 171): 9.00 uur tot 17.30 uur
Per e-mail bereikbaar 24/7: alphen@multicopy.nl

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (alphen@multicopy.nl)je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langskomen voor een adviesgesprek.

Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.

Case

Opvallende direct mail

U-Boat Worx in Breda is trendsettend fabrikant van compacte onderzeeërs. Zij richten zich op eigenaren van privéjachten, maar ook op de toeristenindustrie. Hun onderzeeboten kunnen diepten tot wel 1.000 meter bereiken. Zo kunnen hun klanten grensverleggend het onderwaterleven ervaren. Multicopy dacht mee over hoe de onderzeebootfabrikant deze selecte, internationale doelgroep op een opvallende manier kon bereiken.

Verrassend concept

We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.

Verrassend concept

We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.

Spraakmakende gimmick

De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde. 

Spraakmakende gimmick

De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde. 

Direct mail als compleet concept

In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.

Direct mail als compleet concept

In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!