Ansichtkaarten brengen toekomst Waterland in beeld
Ansichtkaarten brengen toekomst Waterland in beeld
Multicopy Alkmaar
- Koelmalaan 350-B.01 (Terrein van De Telefooncentrale)
- 1812 PS Alkmaar
- alkmaar@multicopy.nl
- KVK: 87276275
- Bekijk route
Neem contact op via: 072-5760999
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 13:30
- Gesloten
- Gesloten
Oplossing met stapje extra
Oplossing met stapje extra
Het Intergemeentelijk Samenwerkingsorgaan Waterland heeft een visie ontwikkeld voor de toekomstontwikkeling tot 2040. Die geeft de ambities en plannen weer voor de zeven gemeenten in de regio Waterland. Maar hoe communiceer je die visie aan de belanghebbenden in de regio? En hoe krijg je interactie en een goede discussie? Multicopy bedacht een oplossing die nét dat stapje verder ging.
Het Intergemeentelijk Samenwerkingsorgaan Waterland heeft een visie ontwikkeld voor de toekomstontwikkeling tot 2040. Die geeft de ambities en plannen weer voor de zeven gemeenten in de regio Waterland. Maar hoe communiceer je die visie aan de belanghebbenden in de regio? En hoe krijg je interactie en een goede discussie? Multicopy bedacht een oplossing die nét dat stapje verder ging.
Rapport drukken met extra’s
Rapport drukken met extra’s
Het Samenwerkingsorgaan vroeg ons het visierapport te drukken dat samengesteld was door het adviesbureau RBOI. Maar alleen een rapport is niet voldoende om mensen ook echt in beweging te krijgen. Daarom bedachten we een aantal extra communicatiemiddelen.
Rapport drukken met extra’s
Rapport drukken met extra’s
Het Samenwerkingsorgaan vroeg ons het visierapport te drukken dat samengesteld was door het adviesbureau RBOI. Maar alleen een rapport is niet voldoende om mensen ook echt in beweging te krijgen. Daarom bedachten we een aantal extra communicatiemiddelen.
Kaarten printen en waterflessen bedrukken
Kaarten printen en waterflessen bedrukken
We ontwikkelden een aantal ansichtkaarten met schitterende afbeeldingen van hoe de regio zich in de toekomst kan ontwikkelen. Op de voorzijde stond: Groeten uit Regio Waterland 2040. Op die manier brachten we de belofte van de visie in beeld die zo dichtbij de bewoners en andere belangengroepen kwam. Maar dat was niet alles. De bezoekers van de presentaties kregen flesjes met natuurlijk mineraalwater die we hadden voorzien van een Regio Waterland 2040-label. Dit sloeg de brug tussen de naam en de toekomstige veilige natuur in de regio.
Kaarten printen en waterflessen bedrukken
Kaarten printen en waterflessen bedrukken
We ontwikkelden een aantal ansichtkaarten met schitterende afbeeldingen van hoe de regio zich in de toekomst kan ontwikkelen. Op de voorzijde stond: Groeten uit Regio Waterland 2040. Op die manier brachten we de belofte van de visie in beeld die zo dichtbij de bewoners en andere belangengroepen kwam. Maar dat was niet alles. De bezoekers van de presentaties kregen flesjes met natuurlijk mineraalwater die we hadden voorzien van een Regio Waterland 2040-label. Dit sloeg de brug tussen de naam en de toekomstige veilige natuur in de regio.
Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie
Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie
Alle communicatiemiddelen nodigden mensen uit om actief deel te nemen aan de discussie over de toekomst. Zo promootten we de website, vroegen we om ideeën en spoorden we mensen aan om zich te verdiepen in de visie op de toekomst van hun leefgebied. Het resultaat was een betrokken discussie. De boodschap was goed overgekomen en veel belanghebbenden deden actief mee in de verdere uitwerking van de visie naar de realiteit van 2040. Deze actie is een mooi voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van onze medewerkers. We gaan altijd net een stapje verder zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.
Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie
Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie
Alle communicatiemiddelen nodigden mensen uit om actief deel te nemen aan de discussie over de toekomst. Zo promootten we de website, vroegen we om ideeën en spoorden we mensen aan om zich te verdiepen in de visie op de toekomst van hun leefgebied. Het resultaat was een betrokken discussie. De boodschap was goed overgekomen en veel belanghebbenden deden actief mee in de verdere uitwerking van de visie naar de realiteit van 2040. Deze actie is een mooi voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van onze medewerkers. We gaan altijd net een stapje verder zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.