Banner-small

Multicopy Woerden

Direct mail laat prospects Symsys mediasysteem ervaren 

Multicopy Woerden

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0348-433143

mail

Multicopy Woerden

  • Trasmolenlaan 8 C
  • 3447 GZ Woerden
  • woerden@multicopy.nl
  • KVK: 30083824
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0348-433143

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Onze bezoektijden zijn maandag t/m vrijdag van 11 tot 14 uur.

Komt dit voor jou niet uit? laat het ons weten, we vinden altijd een oplossing!

Case

Direct mail met kaartje

Medis – ofwel Symsys Mediadata – is de grootste databank met alle mediagegevens voor adverteerders en media- en reclamebureaus. Daarin vinden zij alle informatie: van tarieven tot maten, van oplagen tot verschijningsdata. Onder het motto ‘zien is geloven’ wilde Symsys een direct mailing met een kaartje waarop de ontvanger een persoonlijke toegangscode vond.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!