Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Woerden

Professionele en succesvolle e-mailcampagnes

Multicopy Woerden

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0348-433143

mail

E-mailingcampagnes met resultaat

Plannen voor een e-mailingcampagne? Dat is een goed idee! E-mailings zijn relatief goedkoop, eenvoudig te personaliseren en de effecten zijn goed meetbaar. Multicopy helpt je met het opzetten, professionaliseren én uitvoeren van jouw e-mailcampagne. Wij ontwerpen aansprekende templates met mogelijkheden voor geautomatiseerde personalisering. Ook beheren we je e-mailadressen met opt-in en opt-out faciliteiten. Bovendien zorgen we voor een uitgebreide rapportage over het effect van je e-mailing. Van informatie over geopende mails, bounce rates tot aan responsgegevens. Zo maken we samen een succes van jouw e-mailingcampagne!

Multicopy Woerden

  • Trasmolenlaan 8 C
  • 3447 GZ Woerden
  • woerden@multicopy.nl
  • KVK: 30083824
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0348-433143

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Onze bezoektijden zijn maandag t/m vrijdag van 11 tot 14 uur.

Komt dit voor jou niet uit? laat het ons weten, we vinden altijd een oplossing!

Een geslaagde e-mailingcampagne

Een succesvolle e-mailcampagne is veel meer dan het versturen van grote aantallen zakelijke e-mail. Je moet bijvoorbeeld ook aan een aantal wettelijke regels voldoen. Laat je de uitvoering van jouw e-mailingcampagne aan Multicopy over, dan hoef je je daarover in geen zorgen te maken. Wij begeleiden je graag in het hele proces.

Vraag een offerte aan

Veelgestelde vragen

Een direct mail verstuur je per post en een e-mailing online. Je kunt een direct mail en een e-mailing aanvullend op elkaar inzetten. De direct mail is dan de eerste stap en daarna stuur je ter versterking de e-mailing. 

Begin met het maken van een plan. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: Wat zijn mijn doelen? Wat wil ik vertellen? En hoe vaak wil ik versturen? Zorg ook voor een goede timing. Wat is het beste moment voor jouw doelgroep om de mail te ontvangen en te lezen? Nog een laatste tip: maak je mails persoonlijk. Bijvoorbeeld door de voornaam of locatie van de ontvanger erin te verwerken

Allereerst moet je voldoen aan enkele wettelijke eisen. Zo moeten e-mailadressen legitiem verkregen zijn, moeten ontvangers zich makkelijk kunnen uitschrijven voor je mailing en moeten je adresgegevens in de mail staan. Zorg daarnaast voor een goede uitstraling en een pakkende koptekst, want dat spoort de ontvanger aan om verder te lezen. En bekijk na afloop de resultaten. Daarmee krijg je inzicht in het effect van je mailing en kun je er de volgende keer op bijsturen.

Misschien ook interessant

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!