Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem
Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem
Multicopy Haarlem
- Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
- 2132 WX Hoofddorp
- haarlem@multicopy.nl
- KVK: 75482762
- Bekijk route
Neem contact op via: 023-5358511
09:00 - 17:30
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.
Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!
Online communicatiemiddelen bestellen en beheren
Online communicatiemiddelen bestellen en beheren
LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.
LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.
Online bestelsysteem
Online bestelsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.
Online bestelsysteem
Online bestelsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.
Compleet voorraadsysteem
Compleet voorraadsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!
Compleet voorraadsysteem
Compleet voorraadsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!
Beheermogelijkheden
Beheermogelijkheden
Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.
Beheermogelijkheden
Beheermogelijkheden
Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.