Prominent in het zicht
Multicopy Haarlem
- Schipholweg 1
- 2034 LS Haarlem
- haarlem@multicopy.nl
- KVK: 75482762
- Bekijk route
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 12:30
- 09:00 - 12:30
- 09:00 - 12:30
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
Buiten deze openingstijden zijn wij wel gewoon telefonisch en via e-mail beschikbaar.
Donderdag 11 en vrijdag 12 augustus zijn wij niet in de vestiging aanwezig, maar wel bereikbaar via mail of telefoon. Of u kunt contact opnemen met onze vestiging in Hoofddorp welke wel gewoon geopend is.
U kunt bij ons gratis parkeren.
Soorten buitenreclame
Soorten buitenreclame
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe zorg ik dat mijn bedrijf opvalt?
Met buitenreclame! Wapperende vlaggen vallen bijvoorbeeld enorm op in het straatbeeld. Maar ook met gevelreclame of een spandoek aan de buitenmuur van je pad trek je beslist de aandacht. Met buitenreclame maak je je bedrijf niet alleen beter zichtbaar, je zorgt ook voor een onuitwisbare eerste indruk.
Waar moet ik aan denken als ik materialen buiten ga bevestigen?
Het is belangrijk dat niet alleen het reclamemateriaal zelf, maar ook de bevestigingsmaterialen bestand zijn tegen weersinvloeden als regen, harde wind en hagel. Er zijn speciale materialen verkrijgbaar die wel tegen een stootje kunnen, zodat alles er lang netjes en verzorgd uit blijft zien. Wij adviseren je hier graag bij. Tip: controleer ook of je voor het plaatsen van buitenreclame geen vergunning nodig hebt. Dit verschilt per gemeente.
Wat is het voordeel van buitenreclame?
Omdat je de materialen lange tijd kunt laten hangen, is het een effectieve methode van reclame maken. Bovendien hebben passanten en omwonenden er weinig last van: over buitenreclame wordt zelden geklaagd. Ook een pluspunt: er bestaan geen adblockers tegen deze vorm van reclame, zodat je makkelijk een grote doelgroep bereikt. En met reclame op je bedrijfsauto’s ben je zelfs in heel Nederland (en daarbuiten) zichtbaar. Ons advies is dan ook vaak: begin met buitenreclame, voordat je gaat investeren in andere vormen van reclame, die meestal meer kosten terwijl je er minder grip op hebt. En de ruimte heb je toch al!
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant