Banner-small

Multicopy Zoetermeer

Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem 

Multicopy Zoetermeer

Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

10:00 - 16:00

Neem contact op via: 079-3033004

mail

Multicopy Zoetermeer

  • Willem Dreeslaan 172
  • 2729 NJ Zoetermeer
  • zoetermeer@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 079-3033004

chat
Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur

Telefonisch bereikbaar: 9.00 uur tot 17.30 uur

Je kunt 24 uur uw opdrachten en offerteaanvragen per e-mail doen op zoetermeer@multicopy.nl

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail je aanvraag te doen voordat je bij ons langs komt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of uw een passend advies bieden. Daarna kun je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.

Case

Online communicatiemiddelen bestellen en beheren

LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.