Banner-small

Multicopy Zeist

Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem 

Multicopy Zeist

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 030-6921336

mail

Multicopy Zeist

  • Huis ter Heideweg 58 bg
  • 3705 LZ Zeist
  • zeist@multicopy.nl
  • KVK: 62008404
  • Bekijk route

Neem contact op via: 030-6921336

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Helaas hebben wij op Tweede Paasdag brand gehad in onze vestiging. In samenwerking met andere Multicopy-vestigingen zijn we gelukkig in staat om bestaande orders uit te leveren en nieuwe orders in behandeling te nemen. Dit kan alleen wel betekenen dat we iets meer tijd nodig hebben dan normaal. Heb je een urgente opdracht? Neem dan contact met ons op via 030-692 13 36 om de levertijd met ons af te stemmen. Alvast bedankt voor je begrip!

Case

Online communicatiemiddelen bestellen en beheren

LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.