Hebo-tapijt als boodschap met digitale druktechnieken
Hebo-tapijt als boodschap met digitale druktechnieken
Multicopy Zeist
- Huis ter Heideweg 58 bg
- 3705 LZ Zeist
- zeist@multicopy.nl
- KVK: 62008404
- Bekijk route
Neem contact op via: 030-6921336
08:30 - 17:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- Gesloten
- Gesloten
Helaas hebben wij op Tweede Paasdag brand gehad in onze vestiging. In samenwerking met andere Multicopy-vestigingen zijn we gelukkig in staat om bestaande orders uit te leveren en nieuwe orders in behandeling te nemen. Dit kan alleen wel betekenen dat we iets meer tijd nodig hebben dan normaal. Heb je een urgente opdracht? Neem dan contact met ons op via 030-692 13 36 om de levertijd met ons af te stemmen. Alvast bedankt voor je begrip!
Digitaal drukwerk op tapijt
Digitaal drukwerk op tapijt
Hebo levert en verhuurt tapijt en vloeren voor evenementen en beurzen. Daarnaast hebben ze een nieuwe service; het nauwkeurig uitzetten van alle stands op een beursvloer. Zelf is Hebo ook regelmatig op vakbeurzen te vinden om hun vloerdiensten te promoten. Maar hoe trek je nu bezoekers naar je stand én je nieuwe websites? En hoe breng je die nieuwe dienst onder de aandacht? Ons antwoord: digitaal drukwerk op… tapijt!
Hebo levert en verhuurt tapijt en vloeren voor evenementen en beurzen. Daarnaast hebben ze een nieuwe service; het nauwkeurig uitzetten van alle stands op een beursvloer. Zelf is Hebo ook regelmatig op vakbeurzen te vinden om hun vloerdiensten te promoten. Maar hoe trek je nu bezoekers naar je stand én je nieuwe websites? En hoe breng je die nieuwe dienst onder de aandacht? Ons antwoord: digitaal drukwerk op… tapijt!
QR-codes met winkans
QR-codes met winkans
Wij stelden Hebo voor om geen flyers uit te delen op de stand, maar origineel Hebo-tapijt digitaal te bedrukken met QR-codes waar een winkans aan was gekoppeld. De beursbezoekers konden de unieke QR-codes scannen met hun mobiele telefoon en direct zien of ze een prijs hadden gewonnen of ‘alleen’ een goed gesprek met de Hebospecialisten.
QR-codes met winkans
QR-codes met winkans
Wij stelden Hebo voor om geen flyers uit te delen op de stand, maar origineel Hebo-tapijt digitaal te bedrukken met QR-codes waar een winkans aan was gekoppeld. De beursbezoekers konden de unieke QR-codes scannen met hun mobiele telefoon en direct zien of ze een prijs hadden gewonnen of ‘alleen’ een goed gesprek met de Hebospecialisten.
Digitale druktechnieken
Digitale druktechnieken
Wij stelden voor het tapijt in helderwit te drukken, zodat de QR-codes goed opvielen en scanbaar waren. Ook moesten de QR-codes een steeds wisselende code hebben. Dit konden we realiseren met een van onze digitale druktechnieken. Zo werd het tapijt de boodschap en sloot de actie naadloos aan op de producten van Hebo.
Digitale druktechnieken
Digitale druktechnieken
Wij stelden voor het tapijt in helderwit te drukken, zodat de QR-codes goed opvielen en scanbaar waren. Ook moesten de QR-codes een steeds wisselende code hebben. Dit konden we realiseren met een van onze digitale druktechnieken. Zo werd het tapijt de boodschap en sloot de actie naadloos aan op de producten van Hebo.
Complete oplossing
Complete oplossing
Wij kwamen met het idee en het digitale drukwerk, Hebo leverde het tapijt en sneed het op maat. Ook maakten we de mobiele actiewebsite. Uiteraard hebben we alles vooraf uitvoerig getest, zodat er tijdens de beurs geen verrassingen waren. Hiermee boden we Hebo een complete oplossing waarmee ze maximale respons en interactie met de bezoeker realiseerden. Dat is nu precies wat wij graag doen: niet alleen opvallende communicatie maken, maar ook concepten uitwerken die zorgen voor interactie met de doelgroep. Want het resultaat van onze opdrachtgevers, dát is wat voor ons telt.
Complete oplossing
Complete oplossing
Wij kwamen met het idee en het digitale drukwerk, Hebo leverde het tapijt en sneed het op maat. Ook maakten we de mobiele actiewebsite. Uiteraard hebben we alles vooraf uitvoerig getest, zodat er tijdens de beurs geen verrassingen waren. Hiermee boden we Hebo een complete oplossing waarmee ze maximale respons en interactie met de bezoeker realiseerden. Dat is nu precies wat wij graag doen: niet alleen opvallende communicatie maken, maar ook concepten uitwerken die zorgen voor interactie met de doelgroep. Want het resultaat van onze opdrachtgevers, dát is wat voor ons telt.