Een interactieve imagocampagne voor de gemeente Lelystad
Een interactieve imagocampagne voor de gemeente Lelystad
Multicopy Zeist
- Huis ter Heideweg 58 bg
- 3705 LZ Zeist
- zeist@multicopy.nl
- KVK: 62008404
- Bekijk route
Neem contact op via: 030-6921336
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- Gesloten
- Gesloten
Helaas hebben wij op Tweede Paasdag brand gehad in onze vestiging. In samenwerking met andere Multicopy-vestigingen zijn we gelukkig in staat om bestaande orders uit te leveren en nieuwe orders in behandeling te nemen. Dit kan alleen wel betekenen dat we iets meer tijd nodig hebben dan normaal. Heb je een urgente opdracht? Neem dan contact met ons op via 030-692 13 36 om de levertijd met ons af te stemmen. Alvast bedankt voor je begrip!
Imago versterken met een actieve merkcampagne
Imago versterken met een actieve merkcampagne
Lelystad heeft grote ambities, zowel in groei als in kwaliteit. Daarom lanceerde City Marketing Lelystad een actieve merkcampagne met als thema: Lelystad geeft lucht. Doel van de campagne is om Lelystad te profileren met een sterk imago. Een imago dat gebouwd is op pijlers als ambitie, zelfbewustzijn, ondernemend en gastvrij. De campagne richt zich op huidige en toekomstige inwoners, ondernemers en andere stakeholders. Multicopy hielp met de uitwerking ervan.
Lelystad heeft grote ambities, zowel in groei als in kwaliteit. Daarom lanceerde City Marketing Lelystad een actieve merkcampagne met als thema: Lelystad geeft lucht. Doel van de campagne is om Lelystad te profileren met een sterk imago. Een imago dat gebouwd is op pijlers als ambitie, zelfbewustzijn, ondernemend en gastvrij. De campagne richt zich op huidige en toekomstige inwoners, ondernemers en andere stakeholders. Multicopy hielp met de uitwerking ervan.
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.
Sterke campagnebeelden
Sterke campagnebeelden
De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.
Sterke campagnebeelden
Sterke campagnebeelden
De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.
Van communicatiemiddelen tot interactie
Van communicatiemiddelen tot interactie
De inzet van de verschillende communicatiemiddelen was vooral bedoeld om de doelgroepen aan te zetten tot actie en dialoog. Dat is uitstekend gelukt. Deze imagocampagne is een goed voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van Multicopy. Wij zetten altijd net dat stapje extra, zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.