Banner-small

Multicopy Zeist

Voor een slimmer en beter documentbeheer

Multicopy Zeist

Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

Neem contact op via: 030-6921336

mail

Documentmanagement: beheer moeiteloos ál jouw communicatiemiddelen

Een documentmanagementsysteem helpt je om al jouw communicatie beter én slimmer te organiseren. Dat is vooral handig als verschillende mensen binnen je organisatie drukwerk en andere materialen bestellen. Of het nu brochures zijn of vlaggen, nieuwsbrieven of promotionele artikelen: met een documentmanagementsysteem weet je altijd zeker dat je communicatie-uitingen de gewenste uitstraling hebben. Van huisstijl en kleurgebruik tot de juiste kwaliteit. En tegen de afgesproken kosten en binnen de afgesproken tijd. Daarom hebben we bij Multicopy een eigen communicatiemanagementsysteem: Online Storefront. Daarmee wordt het beheer van al jouw communicatiemiddelen een fluitje van een cent.

Multicopy Zeist

  • Huis ter Heideweg 58 bg
  • 3705 LZ Zeist
  • zeist@multicopy.nl
  • KVK: 62008404
  • Bekijk route

Neem contact op via: 030-6921336

chat
Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Helaas hebben wij op Tweede Paasdag brand gehad in onze vestiging. In samenwerking met andere Multicopy-vestigingen zijn we gelukkig in staat om bestaande orders uit te leveren en nieuwe orders in behandeling te nemen. Dit kan alleen wel betekenen dat we iets meer tijd nodig hebben dan normaal. Heb je een urgente opdracht? Neem dan contact met ons op via 030-692 13 36 om de levertijd met ons af te stemmen. Alvast bedankt voor je begrip!

Jouw ideale document management systeem

Met ons document management systeem Online Storefront beheer je moeiteloos al jouw communicatiematerialen, huisstijl, voorraden en budget. Waar je ook bent, wanneer je maar wilt en of je nu op een pc, tablet of smartphone werkt. Met Online Storefront heb je overal en altijd realtime inzicht in je voorraad, verbruik en kosten. Ook het aanpassen van bestanden, het personaliseren van visitekaartjes en het accorderen van wijzigingen heb je in een handomdraai geregeld. Zelfs communicatiematerialen die je ergens anders bestelt, kunnen in Online Storefront worden opgenomen. Nieuwsgierig geworden? We laten je graag een demo zien.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Blog

Kleur bepaalt of jouw product wordt gekocht

ontdek meer
Video

Een nieuwe look voor Joop den Boer Linnen & Lingerie

ontdek meer
Video

“Multicopy is bij Mosa het verlengstuk van de afdeling marketing”

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Maak een huisstijlmanual waarin je alle regels en richtlijnen vastlegt omtrent je huisstijl. Wil je nog meer zekerheid van een uniforme huisstijl, dan biedt een online bestelsysteem uitkomst. Logo, kleuren, lettertypen en vormgeving zijn daarin vastgelegd. Materialen kunnen alleen aangepast worden als je daarvoor toestemming hebt gegeven.

Jazeker, dat kan het makkelijkste via ons documentmanagementsysteem. Hierin plaatsen we de documenten die regelmatig besteld moeten kunnen worden, al dan niet met de mogelijkheid om zelf aanpassingen door te voeren. Bijvoorbeeld visitekaartjes die besteld kunnen worden met de eigen naam en/of een eigen telefoonnummer.

Dat is een software-oplossing voor bedrijven. In een documentmanagementsysteem worden documenten centraal beheerd. Alleen de medewerkers die hiertoe gemachtigd zijn, kunnen de desbetreffende materialen bestellen. Handig als je organisatie gebruik maakt van veel verschillende communicatiemiddelen of als er meerdere afdelingen of vestigingen zijn die materialen en drukwerk bestellen!

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer