Banner-small

Multicopy Zoetermeer

Voor een slimmer en beter documentbeheer

Multicopy Zoetermeer

Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

10:00 - 16:00

Neem contact op via: 079-3033004

mail

Documentmanagement: beheer moeiteloos ál jouw communicatiemiddelen

Een documentmanagementsysteem helpt je om al jouw communicatie beter én slimmer te organiseren. Dat is vooral handig als verschillende mensen binnen je organisatie drukwerk en andere materialen bestellen. Of het nu brochures zijn of vlaggen, nieuwsbrieven of promotionele artikelen: met een documentmanagementsysteem weet je altijd zeker dat je communicatie-uitingen de gewenste uitstraling hebben. Van huisstijl en kleurgebruik tot de juiste kwaliteit. En tegen de afgesproken kosten en binnen de afgesproken tijd. Daarom hebben we bij Multicopy een eigen communicatiemanagementsysteem: Online Storefront. Daarmee wordt het beheer van al jouw communicatiemiddelen een fluitje van een cent.

Multicopy Zoetermeer

  • Willem Dreeslaan 172
  • 2729 NJ Zoetermeer
  • zoetermeer@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 079-3033004

chat
Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur

Telefonisch bereikbaar: 9.00 uur tot 17.30 uur

Je kunt 24 uur uw opdrachten en offerteaanvragen per e-mail doen op zoetermeer@multicopy.nl

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail je aanvraag te doen voordat je bij ons langs komt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of uw een passend advies bieden. Daarna kun je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.

Jouw ideale document management systeem

Met ons document management systeem Online Storefront beheer je moeiteloos al jouw communicatiematerialen, huisstijl, voorraden en budget. Waar je ook bent, wanneer je maar wilt en of je nu op een pc, tablet of smartphone werkt. Met Online Storefront heb je overal en altijd realtime inzicht in je voorraad, verbruik en kosten. Ook het aanpassen van bestanden, het personaliseren van visitekaartjes en het accorderen van wijzigingen heb je in een handomdraai geregeld. Zelfs communicatiematerialen die je ergens anders bestelt, kunnen in Online Storefront worden opgenomen. Nieuwsgierig geworden? We laten je graag een demo zien.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Video

“Multicopy is bij Mosa het verlengstuk van de afdeling marketing”

ontdek meer
Blog

Waarom het internet is uitgevonden voor drukwerk

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Maak een huisstijlmanual waarin je alle regels en richtlijnen vastlegt omtrent je huisstijl. Wil je nog meer zekerheid van een uniforme huisstijl, dan biedt een online bestelsysteem uitkomst. Logo, kleuren, lettertypen en vormgeving zijn daarin vastgelegd. Materialen kunnen alleen aangepast worden als je daarvoor toestemming hebt gegeven.

Jazeker, dat kan het makkelijkste via ons documentmanagementsysteem. Hierin plaatsen we de documenten die regelmatig besteld moeten kunnen worden, al dan niet met de mogelijkheid om zelf aanpassingen door te voeren. Bijvoorbeeld visitekaartjes die besteld kunnen worden met de eigen naam en/of een eigen telefoonnummer.

Dat is een software-oplossing voor bedrijven. In een documentmanagementsysteem worden documenten centraal beheerd. Alleen de medewerkers die hiertoe gemachtigd zijn, kunnen de desbetreffende materialen bestellen. Handig als je organisatie gebruik maakt van veel verschillende communicatiemiddelen of als er meerdere afdelingen of vestigingen zijn die materialen en drukwerk bestellen!

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer