Banner-small_dekstopBanner-small_mobile

Multicopy Rotterdam Zuid

Direct mail: extra kans om op te vallen

Multicopy Rotterdam Zuid

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 010-4844765

mail

Direct mailing versturen, een slimme zet!

De direct mailing is weer helemaal terug. Geen wonder, want doordat we steeds minder fysieke post ontvangen, is er op de deurmat nog maar weinig concurrentie. Dat biedt jou als ondernemer extra kans om op te vallen. Voor een geslaagde direct mailing heb je drie dingen nodig: een goed adressenbestand, een duidelijke omschrijving van je aanbod en een sterke call-to-action. Bij Multicopy helpen we je graag om dit scherp te krijgen.

Multicopy Rotterdam Zuid

  • Maasstraat 12a - 14a
  • 3016 DC Rotterdam
  • rdam-zuid@multicopy.nl
  • KVK: 24178125
  • Bekijk route

Neem contact op via: 010-4844765

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Direct mailings die eruit springen

Wil je je direct mailing nóg meer laten opvallen? Een bobbel in de envelop maakt de ontvanger extra nieuwsgierig. Stuur bijvoorbeeld snoepgoed mee of een leuke giveaway. Dan weet je zeker dat je mailing eruit springt! Daarnaast zijn er veel crossmediamogelijkheden om je boodschap te versterken. Denk aan het sturen van een e-mailing als follow-up of een QR-code die naar een actiewebsite of video verwijst. Zo wordt je direct mailing ook nog eens meetbaar.

Laat je inspireren

Case

Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons

ontdek meer
Video

Opvallende autoreclame op het racecircuit voor FobGuard

ontdek meer
Video

Nieuwe printtechniek voor koffers samen met Princess Traveller

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Zeker! Dit kan zowel in zwart-wit als full colour en in elke gewenste oplage. Tip: denk goed na over de bedrukking. Want door op te vallen aan de buitenkant, zorg je dat je envelop sneller wordt geopend.

Met een mailing die ‘anders dan anders’ is. Bijvoorbeeld door iets mee te sturen, waardoor je de nieuwsgierigheid van de lezer aanwakkert. Of door een bijzondere papiersoort te gebruiken. En maak je direct mailing zo persoonlijk mogelijk, dat helpt ook!

Wij adviseren altijd een verhouding van 2/3 beeld, 1/3 tekst. Met minder tekst houd je de aandacht van de ontvanger namelijk beter vast. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat mensen in slechts enkele seconden besluiten of ze zullen doorlezen. Kom dus gelijk tot de kern.

Vergroot je kennis

Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer
    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!