Banner-small

Zoek een vestiging

Spaarkaarten voor een loyalere klantenkring

Het geheim van spaarkaarten

Spaarkaarten zijn een perfect middel om je klanten op een actieve manier aan je te binden. Want door je klanten voor iedere aankoop te belonen, stimuleer je ze om vaker bij jou langs te gaan. Zo veranderen bestaande klanten in loyale klanten, die steeds weer bij jou terugkomen!
Vandaag geopend:

-

      Zo wordt jouw spaaractie succesvol

      Om je klantenkaart tot een succes te maken, is het slim om goed na te denken over het cadeau dat je in het vooruitzicht stelt. Want dat moet natuurlijk wel passen bij je merk en je imago. Bepaal ook hoe je de spaaractie gaat vormgeven. Kies je bijvoorbeeld voor stickers, zegels of stempels? Multicopy maakt ze in elke gewenste uitvoering. Daarmee samen hangt de keuze voor het papier van je spaarkaart. Niet elke papiersoort is bijvoorbeeld even goed beschrijfbaar, terwijl andere papiersoorten juist voorkomen dat de inkt van je stempel vervelende vlekken achterlaat. Wij adviseren je graag over de vele mogelijkheden. Ter aanvulling op je spaarprogramma leveren we bovendien ook instore promotiemateriaal. Daarmee breng je jouw spaaractie extra onder de aandacht!

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Case

      Hebo-tapijt als boodschap met digitale druktechnieken

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe look voor Joop den Boer Linnen & Lingerie

      ontdek meer
      Video

      Van adviesgesprek tot compleet nieuwe uitstraling voor Bakkerij Botman

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      In het verleden werden spaarkaarten veelal van papier of karton gemaakt. Tegenwoordig kun je ook kiezen voor een digitaal spaarsysteem. Zo’n digitaal systeem werkt meestal met een plastic kaartje of een app met een QR- of barcode, die bij de kassa kan worden gescand. 

      Integendeel! Een papieren spaarkaart heeft een paar belangrijke voordelen. Veel mensen vinden een spaaractie op papier overzichtelijker: je ziet immers in één oogopslag hoeveel vakjes er al vol zijn. Daarnaast geef je jouw klant een actieve rol, doordat hij zelf de gespaarde zegels of stickers kan plakken. Bovendien vergt een papieren spaarsysteem een aanzienlijk kleinere investering dan een digitaal programma.

      Ja, dat kan zeker. Wat dacht je bijvoorbeeld van een sticker of zegel met je logo, gecombineerd met de naam van je actie? De mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Multicopy denkt graag met jou mee over het ontwerp!

      Vergroot je kennis

      Nieuws

      Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer