Uitvoering

Behoeftes worden omgezet in oplossingen

In het tijdsbestek van een paar weken is er een opgefrist logo dat op alle communicatie-uitingen wordt doorgevoerd. Van de kleding van de medewerkers tot de gebaksdoosjes en al het andere benodigde verpakkingsmateriaal.

De winkel heeft een compleet nieuwe uitstraling gekregen doordat de ramen aan de buitenzijde zijn voorzien van signing en opvallende vlaggen. Ook de etalage heeft een inrichting gekregen die meer past bij deze tijd. Zelfs de vloer en de vitrine hebben een make-over gekregen met decoratiefolie.

Het bedrijf is nu ook online vindbaar met een mooie website. Hier wordt een webshop aan toegevoegd en Debbie heeft een plan en promotiemateriaal om bedrijven te gaan bezoeken om het bedrijfsleven aan Bakkerij Botman te verbinden. Voor bestaande klanten is er een loyaliteitsprogramma waarbij klanten met een pasje kunnen sparen voor mooie Botman kwaliteitsproducten.

Door het Refresh Gesprek hebben Debbie en Nico Peereboom inzicht gekregen in de mogelijkheden die passen bij hun werkelijke behoeften. Doordat hen daarbij veel werk uit handen is genomen, heeft het de dagelijkse gang van zaken niet belemmerd. De winkel heeft nu de uitstraling die ze willen en de medewerkers kunnen bestaande klanten de service geven die bij Bakkerij Botman past. De ondernemers hebben nu de ruimte om na te denken over hun wensen tot verdere uitbreiding van het aantal verkooppunten. Ook hebben ze de tijd en focus om zich bezig te houden met het werven van nieuwe klanten.

Ik wil graag een Refresh Gesprek