Gesprek

Het Refresh Gesprek van Bakkerij Botman

Debbie en Nico Peereboom van Bakkerij Botman zijn twee rasechte ondernemers. Debbie heeft met haar man de ambachtelijke bakkerij van haar ouders overgenomen. Samen hebben ze grote plannen om het aantal verkooppunten uit te breiden en om alles te professionaliseren. Beide hebben daarom een managementcursus gevolgd en de medewerkers een verkooptraining.

Daar blijft het echter bij totdat ze bij Multicopy The Communication Company binnenstappen met de vraag of zij een website met een webshop voor hen konden maken. Vroeger was er de bestelfax voor bedrijven. Deze fax is in de loop der jaren verdwenen en ze denken dat een webshop hier een goede vervanging voor is.

Er wordt een Refresh Gesprek gevoerd en daaruit blijkt dat ze beide het gevoel hebben een inhaalslag te moeten maken. Er zijn genoeg ideeën, maar het ontbreekt hen aan tijd. Ze zijn zo druk met de dagelijkse werkzaamheden dat ze niet de grote stap kunnen maken die in hun ogen nodig is.

Ik wil graag een Refresh Gesprek